Ահա ինչու է առավոտյան թրջած նուշ ուտելն առողջ սովորություն

52
loading...

Նուշն առողջ սննդակարգի անբաժանելի մասը պետք է կազմի, քանի որ պարունակում է օրգանիզմին անհրաժեշտ մի շարք սննդարար նյութեր։ Եթե երեկոյան թրջեք նուշն ու առավոտյան օգտագործեք թաց վիճակում,  դրա օգտակար հատկություններն ավելի զգալի կլինեն։

Budetezdorovy.ru-ն գրում է, որ թրջած նշի պարբերական օգտագործումը կարող է օգնել լավացնել նյութափոխանակությունը։ Կարծիք կա նաև, որ ձմեռային եղանակին նուշն օգնում է օրգանիզմին տաքանալ։ Ընդեղենը, այդ թվում՝ նուշը, ֆիտինային թթու են պարունակում. նյութ, որը խոչընդոտում է օրգանիզմին ամբողջությամբ կլանել սննդարար նյութերը, որոնք պարունակում է ընդեղենը։ Եթե նուշն ամբողջ գիշեր թողնեք ջրի մեջ, ֆիտինային թթվի քանակը կնվազի, ինչի արդյունքում օրգանիզմը կկարողանա ամբողջությամբ կլանել սննդարար նյութերը։

30 գրամ նուշը 129 կալորիա է պարունակում և հարուստ է հետևյալ տարրերով.

  • 6 գրամ սպիտակուց
  • 4 գրամ բջջանյութ
  • 13 գրամ հագեցած ճարպ
  • մեծ քանակով վիտամիններ և հանքանյութեր։

Նշի ևս մի քանի օգտակար հատկություն

Զարկերակային ճնշում։ Նշի ամենօրյա օգտագործումը մեծացնում է արյան մեջ միացության քանակը, որը հարկավոր է զարկերակային ճնշման կարգավորման համար։ Հենց այդ պատճառով նուշը խորհուրդ է տրվում զարկերակային ճնշման հետ կապված խնդիրներ ունեցող անձանց։

Առողջ սիրտ։ Նուշը հարուստ է հակաօքսիդատներով և օգնում է կարգավորել արյան մեջ խոլեստերինի մակարդակը։ Այն իջեցնում է «վատ» խոլեստերինի մակարդակը և բարձրացնում «լավ» խոլեստերինինը, որը հարկավոր է օրգանիզմին։

Քաշի նվազում։ Եթե շատ նուշ օգտագործեք, մեծ է հավանականությունը, որ ավելորդ քաշ կհավաքեք։ Ւսկ սահմանափակ քանակով նշի պարբերական օգտագործումն իսկապես կարող է օգնել ազատվել ավելորդ կիլոգրամներից։

Թրջած նուշը սննդակարգ ավելացնելու դեպքում կլավանա ոչ միայն նյութափոխանակությունը, այլև էապես կնվազի ուտելիքի նկատմամբ անհագ ցանկությունը։

Աղբյուր

loading...

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here