Ոտքերի հոգնածությունն այլևս խնդիր չէ. օգտակար խորհուրդներ 

45
loading...

Ասում են,  որ իսկական կանայք իրենց կյանքը չեն պատկերացնում առանց բարձրակրունկների,  ինչպես իսկական տղամարդիկ՝  առանց փողկապի: Սակայն ոտքերի հոգնածությունը հաճախ պատճառ է դառնում,  որ հրաժարվեք այդ շքեղությունից: Եվ որքան մեծ է հիասթափությունը, երբ այդ հոգնածությունն առկա է նաև հարմար կոշիկի դեպքում:

Ինչպես հանել հոգնածությունը

Աղ Աղը լայն տարածում ունի ՍՊԱ կենտրոններում, քանի որ օգնում է ազատվել հոգնածությունից, ոտքերի չորությունից: Հանգստացնող լոգանքներ կազմակերպեք ոտքերի համար՝  ջրի մեջ աղ ավելացնելով:

Մեխակի յուղ Ոտքերի մաշկն ամենօրյա խնամք է պահանջում:  Մեխակի յուղը օգտակար հատկություններ ունի, որը նվազեցնում են նաև սնկային հիվանդությունների առաջացման հավանականությունը:

Կանաչ թեյ Որպես  ըմպելիք հիանալի օգնում է կանաչ թեյը,  որն ունակ է պայքարել ամեն ինչ դեմ:

Մերսում Ցավի մեղման համար ամենաառաջնայինը մերսումն է: Որպեսզի կարգավորեք նյութափոխանակությունը,  ապա  մանրամասնորեն մերսեք ոտնաթաթերը: Պետք է մերսեք շրջանաձև շարժումներով:

Վարժություններ Վերցրեք փոքր գնդակ և այն ոտքով այս ու այն կողմ տարեք:  Այս վարժությունը օգնում է կարգավորել տոնուսը:

Լոգանքներ Հոգնածության դեպքում օգնում է տարբեր եթերային յուղերով լոգանքները: Ոտքերը 5 րոպե պահեք տաք ջրում, ապա 10 րոպե սառը ջրում:

Ամբողջական հոդվածը կարող եք կարդալ այս հասցեով՝ 

Աղբյուր

loading...

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here